Gratis vanaf € 100,-
Verzending < 5 dagen

FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over jouw bestelling, verzending of retour? We helpen je graag verder. Rechts vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel je vraag via onze klantenservice en we komen zo snel mogelijk bij je terug.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €100 worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €100 betaal je een verzendtarief van €7,95 per bestelling.

Retourneren is bij ons helemaal gratis. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele staat wordt teruggestuurd. Neem contact met ons op om je retour aan te melden.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op, liefst met een foto van het beschadigde product. We zorgen dan zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

We streven ernaar je bestelling binnen 5 werkdagen te verzenden. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een track & trace-code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Je kunt bij ons veilig betalen via  o.a. iDEAL, Bancontact, creditcard (Visa, MasterCard), PayPal en Klarna (achteraf betalen).

Zeker! Vul tijdens het afrekenen het afleveradres van de ontvanger in. De factuur wordt alleen digitaal verzonden naar de besteller.

Bij elk verzorgingsproduct vermelden we of het geschikt is voor een gevoelige huid. Twijfel je? Neem gerust contact met ons op voor persoonlijk advies.

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we dit meestal nog aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Zodra je pakket is verzonden, krijg je een e-mail met je track & trace-code.